Ons verhaal - Bloggers Network
21517
page,page-id-21517,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.1,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
Hoe BN ontstond

Bloggers Network is begin 2014 opgericht om een positieve verandering teweeg te brengen in de bloggerswereld. Het idee is ontstaan in de keuken van foodblog Dolly’s Dish. Bloggers Network is hét antwoord op haar grote behoefte – en die van vele Nederlandse bloggers – om zelf te bepalen met wie en op welke voorwaarden samenwerkingen aan worden gegaan. Het resultaat; een simpele marktplaats met campagnes om op te pitchen.

2014
Schermafbeelding 2016-02-18 om 15.00.14
2015
HOE BN VAN RICHTING VERANDERDE

Ons team groeide van twee naar zeven personen. Onze passie – het creëren en uitvoeren van campagnes – zorgde ervoor dat wij prachtige samenwerkingen met trouwe klanten op konden bouwen. Maar naast deze passie hebben we onze droom om influencer marketing toegankelijker en relevanter te maken nooit laten gaan. We besloten de marktplaats van BN los te koppelen en deze onder de naam tim, wat staat voor The Influencers Movement, open te stellen voor iedereen.

WAAR BN VOOR STAAT

Wij zijn gepassioneerd over de kracht van échte mensen, die échte verhalen vertellen aan mensen die daar écht op zitten te wachten. Wij noemen dat ook wel REAL influencer marketing*, anderen noemen het soms ook wel influencer-, content-, social- of engagement marketing.

Hoe je het ook noemt, wij geloven dat samenwerkingen met influencers behalve effectief en kosten efficiënt, vooral ook de meest sympathieke en leuke vorm van marketing, PR en communicatie is. Mits er oog is voor relevantie, authenticiteit en kwaliteit.

2016
Schermafbeelding 2016-02-18 om 15.24.49
2020
ONZE VISIE VOOR DE TOEKOMST

Samen met ons broertje tim hebben wij onszelf als doel gesteld om de wereld van influencer marketing meer REAL te maken. REAL staat voor samenwerkingen tussen influencers en bedrijven waarbij de focus ligt op de meest Relevante doelgroep, een passende vorm van Engagement tussen de influencer en zijn/haar volgers, de Authenticiteit van het verhaal en ten slotte de Likability van de content.

Wij doen dat op een kleiner niveau door onze expertise over te brengen op onze klanten in de vorm van persoonlijk contact. Tim pakt het grootser aan met een wereldwijd matching platform voor influencers en marketeers.